Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015

         ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2015 (2015 Α/ΕΣΣΟ)

Σήμερα το πρωί (08:00 της 9 Ιαν 2015), η ίδια υπόθεση με έφερε και πάλι στην πόρτα του Φρουραρχείου Αθηνών.

Την στιγμή, λοιπόν, που πλησίασα στην είσοδο για την συνήθη διαδικασία (επίσκεψη στον Ιατρό για το παραπεμπτικό σημείωμα του πελάτη μου), με μεγάλη μου έκπληξη παρατήρησα πως η γνώριμη ανακοίνωση του Φρουραρχείου Αθηνών (βλέπε την προηγούμενη καταχώρησή μου) με τις λάθος ημερομηνίες είχε αφαιρεθεί από την πόρτα!

Η μεγάλη έκπληξή μου, βέβαια, δεν αφορά το γεγονός ότι αφαιρέθηκε η ανακοίνωση (πολύ καλά έκαναν και την αφαίρεσαν), αλλά το χρονικό διάστημα που μεσολάβησε από την προηγούμενη φορά που επισκέφθηκα το Φρουραρχείο Αθηνών και διετύπωσα τα παράπονά μου "αρμοδίως και εγγράφως" (5 Ιαν 2015) μέχρι σήμερα ... μόλις δυο εργάσιμες ημέρες!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου